RECEPTES FIRALS- 5
¿ Quins seran els nostres possibles visitants?
• La fira estarà encarada al visitant professional? O el nostre tipus de visitant és d’àmbit local o provincial?
• Si la nostra fira el que pretén és captar el visitant d’àmbit local o provincial és important incorporar activitats d’oci i actes paral·lels per fer-la més atractiva.
RECURSOS HUMANS
EQUIP DE LA FIRA
• De quantes persones disposem? Personal fix i personal itinerant ( Ex: Hostesses, brigada...)
• Tota planificació és inútil si no aconseguim involucrar al personal que l’ha de portar a terme, suposant que el tenim.
• L’equip que t’envolta és el factor més important per aconseguir èxit en una fira. Cap altre factor pot tenir més influència, sigui positiva o negativa en els resultats.
Estudi de la competència
• Sempre ens anirà millor saber com actuen els altres amb característiques similars a les nostres.
• ...agafa una càmera, una llibreta i dedica’t a anotar tota la informació que puguis. Detecta les diferències que hi ha amb la teva fira.
• Podràs fer-te una idea general de la mateixa: si està animada o no la fira, si els expositors se’ls veu motivats, si els estands són nous o reutilitzats, si hi ha patrocinis...busca idees sempre t’aniran be!!!!
¿ Quins seran els nostres possibles visitants?
• La fira estarà encarada al visitant professional? O el nostre tipus de visitant és d’àmbit local o provincial?
• Si la nostra fira el que pretén és captar el visitant d’àmbit local o provincial és important incorporar activitats d’oci i actes paral·lels per fer-la més atractiva.
RECURSOS HUMANS
EQUIP DE LA FIRA
• De quantes persones disposem? Personal fix i personal itinerant ( Ex: Hostesses, brigada...)
• Tota planificació és inútil si no aconseguim involucrar al personal que l’ha de portar a terme, suposant que el tenim.
• L’equip que t’envolta és el factor més important per aconseguir èxit en una fira. Cap altre factor pot tenir més influència, sigui positiva o negativa en els resultats.
Estudi de la competència
• Sempre ens anirà millor saber com actuen els altres amb característiques similars a les nostres.
• ...agafa una càmera, una llibreta i dedica’t a anotar tota la informació que puguis. Detecta les diferències que hi ha amb la teva fira.
• Podràs fer-te una idea general de la mateixa: si està animada o no la fira, si els expositors se’ls veu motivats, si els estands són nous o reutilitzats, si hi ha patrocinis...busca idees sempre t’aniran be!!!!
Elisenda Martínez i Batalla
Telf. 669.180.331
wwwassessoriafiral.blogspot.com
No hay comentarios:
Publicar un comentario