miércoles, julio 07, 2010

ASSESSORIA FIRAL PUBLICA UN MANUAL PER A PRINCIPIANTS FIRALS


Quan vaig començar en el món de les fires, ara farà gairebé vint anys a la ciutat de Tremp, no vaig trobar cap llibre ni cap manual que em poguès ajudar en la meva tasca d'organització firal, per aquest motiu m'agradaria poder contribuir amb la meva experiència i col.laborar per a que totes aquelles persones que comencen en aquest món tant apassionant i alhora complexe de les fires tinguin una referència inicial.

Alhora de ficar el nom amb aquest manual no vaig tenir cap dubte que hi havia d'haver la paraula PASSIÓ primer perquè realment és el que sento per les fires i segon perquè penso que és l'ingredient principal per elaborar una bona fira.

Espero poder ajudar amb el meu granet de sorra a gestionar, millora i organitzar les fires del nostre territori.

Les persones interessades en adquirir el manual sapigueu que el podreu trobar en format pdf o imprès per un preu mòdic, no dubteu en contactar amb ASSESSORIA FIRAL.

Elisenda Martínez i Batalla


Telf. 669.180.331

wwwassessoriafiral.blogspot.com

No hay comentarios: