viernes, enero 15, 2010


PREN NOTA:

Revista VA DE FIRES on hi ha un article molt interessant : “ LA IMPORTÀNCIA DE LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS EN L’ESTRATÈGIA FIRAL” escrit per el Sr. Joan OIiva- Director de projectes- Market ADD.

Ens dona les pautes a seguir per aconseguir l’èxit d’una fira i com mantenir-lo en el temps edició rere edició, cosa que es prou costosa per a tots i que ens convida a la reflexió. Hi ha un parràgraf que voldria destacar: “ Les fires han de ser eines de promoció i activació d’entorns. I com que els entorns, els mercats i les societats també canvien i van evolucionant en el temps, les fires están obligades a anar incorporant les respostes a aquests canvis en les seves ofertes, com també en les seves maneres de ser i funcionar…des d’un punt de vista d’eficiència organitzativa podría ser convenient donar per finalitzat un projecte firal i, possiblement, crear i llançar-ne un altre amb un concepte que sigui capaç de donar resposta al nou escenari sectorial o social generat…

De vegades caiem en la tentació de continuar de forma rutinària un esdeveniment pel fet de que fa molts anys que el fem, de vegades no ens atrevim a fer un canvi a la nostra fira per por al que ens diran, de vegades, tantes i tantes vegades pensem que canviar no ens aportarà res…però ens hem d’adaptar als temps i com diu molt be el Sr. Joan Oliva hem de tenir “ CONNEXIÓ AMB LA DEMANDA” , vèncer amb aquestes pors ens permetrà fer de les nostres fires un punt i un lloc en el món de les fires. ANIMEU-VOS!!

Elisenda Martínez i Batalla

asfiral@gmail.com

Telf. 669.180.331

wwwassessoriafiral.blogspot.com


No hay comentarios: