Ara que ja han acabat les festes i s'ha de tornar a FER FIRA, us envio les RECEPTES FIRALS- 7 on continuem parlant de: LA PLANIFICACIÓ FIRAL.
Conclusió
• Amb aquesta primera fase l’organitzador te que prendre tres importants decisions estratègiques:
Establir els objectius de la fira.
Fixar el pressupost i
Definir el públic objectiu que pretenem captar.
A més l’organització firal ha de planificar la fira on destaquen entre les diferents accions:
lloguer d’estands, selecció i contractació d’especialistes per al muntatge dels mateixos, il·luminació, seguretat,neteja...
PREPARACIÓ DE L’ESPAI FIRAL: Proveïdors
• Un cop tenim clar el tipus de recinte que tindrem a disposició ens haurem d’encarregar de diferents apartats.
• Determinació de l’espai Firal (si és al carrer o es o espai tancat).
• Tipologia de l’espai expositor:
• Estands
• Altres
• Parcel·les.
• Carpes.
• Parades pròpies: preu fixe per parada o preu per metres lineals.
Cost de l’estand o espai
• Un cop tinguem els diferents pressupostos establirem un preu unitari de l’estand o l’espai.
Pagament de l’estand o espai
Imatge general de la mateixa
Mobiliari i complements
Il·luminació
Climatització
En breu us enviaré les següents.
Elisenda Martínez i Batalla
Telf. 669.180.331
wwwassessoriafiral.blogspot.com
No hay comentarios:
Publicar un comentario