sábado, febrero 10, 2007

LA GESTIÓ FIRAL

No fa gaire temps que les fires eren mercats oberts en que el principal objectiu de l’expositor era el de vendre, “fer comandes” : això li permetia valorar d’alguna manera els resultats de la seva participació.
Actualment ens trobem amb estructures de mercat ben diferents en què conviuen constants desequilibris, competitivitat, diversificació d’actuacions sectorials, la recerca de mètodes de comercialització alternatius...
Parlar de mercat és parlar de canvi, de tendències, de novetats. Les empreses necessiten d’una plataforma que els permeti destacar-se dins del seu propi mercat i desenvolupar activitats comercials amb resultats quantificables.
La qualitat al servei d’una fira, com a avantatge competitiu, ja no es valora, el que es cotitza son les excepcions. Per a aconseguir l’èxit tenim que sorprendre, arriscar creant nous conceptes, noves idees o nous serveis.
Hem de tenir resposta a les expectatives dels nostres clients, anticipar-nos a l’evolució del mercat, apostar per la innovació i aconseguir que els productes firals siguin punts de referència sectorial. Per aquest motiu les fires han d’estar caracteritzades per una gestió plenament professional que utilitzi instruments de management que s’aplicarien en qualsevol altra activitat empresarial, assessoria firal us pot ajudar a aconseguir-ho!!!
Elisenda Martínez
ASSESSORIA FIRAL MB.

No hay comentarios: